یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1159454
۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
انتظامی

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان گفت : راه شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرمانده و کارکنان انتظامی استان با راه اندازی دسته های عزاداری در سطح شهر خرم آباد با آرمان های شهدای خدمت تجدید میثاق کردند.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان امروز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای راه خدمت اظهار داشت : امروز مجموعه انتظامی با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای راه خدمت بیشتر از گذشته در راه خدمت به مردم تلاش می کند و آماده است برای خدمتگزاری بیشتر به مردم جانفشانی کند.

وی با اشاره به این که راه شهدا و شهدای خدمت ادامه دارد گفت: فرزندان امام در انتظامی و در اقصی نقاط کشور جان خود را به دست گرفتند تا به مردم کشور خدمت کنند و در جهت آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا انقلاب به مسیر نورانی خودش ادامه دهد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم خداوند متعال فرصت خدمتگزاری را از ما نگیرد و همچنان در کسوت سربازی در چنین ایامی گردهم آییم و با آرمان های بلند شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha