یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1159616
۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
شهید خدمت

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دوران مناظرات شخصیتی نجیب، آرام، کاظم الغیظ و دارای اخلاق محمدی، علوی و فاطمی بود و در برابر تهمت ها و توهین ها هیچ سخنی نگفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،مراسم گرامیداشت شهادت خادم الرضا، رییس جمهور مردمی، خستگی ناپذیر و محبوب ملت ایران، سیدالشهدای خدمت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان گرامی ایشان با سخنرانی حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه و مداحی آقای خلیلی و با حضور مدیر، معاونین و طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول (س)و عموم بانوان و خواهران بسیجی امروز در مسجد انقلاب برگزار گردید.

حجت الاسلام رحیمی ضمن تشکر از مسئولین برگزار کننده مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: مقام معظم رهبری،حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را شخصیتی مؤمن، هوشیار و خستگی ناپذیر معرفی کرد.

وی در بیان ویژگی های مؤمن افزود: طبق روایات؛ از مومن فقط کار خِیر انتظار میرود و از شر او همه در امان هستند و مؤمن کار خیر دیگران را، بسیار دانسته و کار نیک خود را، کم می داند و درخواست نیازمندان او را خسته نمی‌کند.

امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به دوران مناظرات، ریاست جمهوری و شهادت ایشان خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دوران مناظرات شخصیتی نجیب، آرام، کاظم الغیظ و دارای اخلاق محمدی، علوی و فاطمی بود و در برابر تهمت ها و توهین ها هیچ سخنی نگفت و در دوران ریاست جمهوری؛ هم چون شهید بهشتی و شهید رجایی عمل کردند و متواضعانه و صمیمانه، فعال، با نشاط و سراسر از امید به مردم خدمت کردند.

وی در پایان به آثار شهادت خادم الرضا علیه السلام پرداخته و تصریح کرد: بنا به بیان ارزشمند امام خمینی(ره) که فرمودند محرم وصفر است که اسلام را زنده نگهداشته است، امروز خون رجایی ها، بهشتی ها، سلیمانی ها و رئیسی ها و شهدا؛ انقلاب و اسلام را زنده نگه خواهد داشت و پرچم را از دستِ رهبر معظم انقلاب و جانباز جلیل القدر به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهد رساند و مومنان بدانند که اگر شخصیت عزیز و بزرگواری را از دست بدهند شخصیت بزرگوار دیگری را خواهند داشت، اگر شاکر باشند.

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز شهرستان و شعر خوانی شاعر ساوجی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha