دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ت

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت:میلیون ها تشییع کننده شهید رئیسی فداییان انقلاب اسلامی هستند و این یعنی شهادت رئیسی خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب دمید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان پارسیان در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور مومنین انقلابی و به امامت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا امام جمعه این شهرستان در مصلی امام خامنه ای برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در خطبه اول به تفسیر آیه ۲۳ از سوره احزاب پرداخت و گفت :حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خادم الرضا از نوجوانی در وسط میدان خدمت و مجاهدت بود و او تا آخرین نفس در مسیر مردم و ولایت به خدمت جهادی ادامه داد به حق او مصداق (و منهم من ینتظر) بود او منتظر شهادت بود و خداوند هم به او توفیق شهادت و عزت و محبوبیت قلوب مومنین را عنایت فرمود.

امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه دوم ضمن گرامیداشت روز مقاومت و پایداری روز دزفول، به شهادت رئیس جمهور انقلابی و مردمی و همراهانش پرداخت و ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ بیان کرد: تشییع جنازه کم نظیر چند میلیونی شهید رئیسی نشان دهنده صحت مسیر حرکت او و رابطه عمیق و قلبی مردم با مسئولان خدمتگزار جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا بیان داشت :رئیسی با اخلاق خوب ،مردمداری، فساد ستیزی ،عدالت خواهی و تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم ،جایگاه ریاست جمهوری را ارتقاء بخشید و تعریف جدیدی از مدیر تراز انقلاب اسلامی را ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد :شهید رئیسی توانست افسار قدرت را به دست بگیرد و معنویت را با سیاست در هم آمیزد. او دنیا گریز و ساده زیست بود و محور همه سیاست‌هایش مردم و محرومان بود به همین خاطر این گونه در دل مردم جای کرد.

وی در ادامه گفت: شهید رئیسی موفقیت‌های شگرفی در جهاد اقتصادی داشت. عزت و قدرت ایرانی را به اوج رسانید. شهید رئیسی به ظرفیت داخلی اعتماد کامل داشت در یک کلام او سیدالشهدای خدمت شد.

هم دوره مدیریتی او و هم شهادت زیبای او وحدت و انسجام ملی را تقویت کرد و امید را به ملت ایران برگردانید.

اسماعیل نیا در بخش دیگر از خطبه دوم به خدمات وزیر محترم خارجه شهید امیر عبداللهیان اشاره کرد و او را از موفق‌ترین وزرای دولت برشمرد.

همچنین افزود:حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه‌ای مردمی بود که برای همه ائمه جمعه یک الگو به حساب می‌آمد.

در پایان امام جمعه شهرستان گفت : باید سیره شهید رئیسی زنده بماند و مسئولان به شیوه او کار کنند و مطمئن باشند مشکلات با کار جهادی قابل حل است.

ما ملت روزهای سخت هستیم و با همدلی و کار جهادی می‌توانیم بر همه مشکلات فائق بیاییم ودشمنان را شکست دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha