دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
شهید رئیسی

حوزه/معاون استاندار مرکزی و فرماندار ویژه ساوه گفت: از جمله مهمترین ویژگی های بسیار بارز شهید رئیسی، اخلاق مداری در همه حالات بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساوه، مهدی الیاسی طی سخنانی در مراسم غبار روبی از مزار شهدای ساوه که در امام زاده سید علی اصغر (ع) این شهر برگزار شد، با بیان این که شاخصه های مهم سبک زندگی و مدیریتی شهید رئیسی را باید به درستی تبیین کرد، ابراز داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از جمله آن افرادی بود که خانه به خانه و شهر به شهر به دنبال خدمت به مردم بود و بر همه مسئولان و مدیران واجب است که همانند وی در مسیر خدمت صادقانه قدم بردارند.

وی افزود: برای ما به عنوان خادمان مردم در نهاد و دستگاه های مختلف واجب است ویژگی شهید آیت الله رئیسی را در عملکرد خود متبلور سازیم و با گذاشتن آنها در طبق اخلاص به مردم خدمت را هدیه دهیم.

الیاسی ادامه داد: ولایت مداری و ولایت پذیری این شهید اخلاق های برجسته این شهید بود و همان چیزی را که رهبر انقلاب می خواست را پیاده می کرد.

وی همچنین بیان داشت: به همین دلیل دشمن این نقطه را به صورت دقیق شناسایی کرده بود که شهید رییسی گوشش به فرمان رهبری است و همواره به دنبال تضعیف این ویژگی شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ذهن مردم بود به همین دلال بر ما لازم است با تاسی از ایشان بپذیریم هر آنچه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند دقیق ترین مسیر برای سعادت جامعه است و نباید از این مسیر لغزش داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha