دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ جلسه مدیر حوزه علمیه کردستان با مبلغین طرح هجرت و طلاب شهرستان قروه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان با تقدیر از مبلغین طرح هجرت که در روستاها به امر  مقدس تبلیغ مشغول هستند، گفت: مهمترین خروجی حوزه های علمیه کار تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جلسه حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر؛ مدیر حوزه علمیه کردستان با مبلغین طرح هجرت و طلاب شهرستان قروه امروز برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه کردستان در این نشست در سخنانی ضمن عرض تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش اظهار کرد: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خون تازه ای را در رگهای انقلاب جاری کرد.

مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: این یک مصیبت بزرگ برای جامعه بود و شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان یک روحانی در جهان پرتو افشانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ادامه داد: رسانه های دشمن با تلاش و برنامه ریزی های مختلف نتوانستند ارزش‌های کار خالصانه رییس‌جمهور را از بین ببرند و کار خالصانه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی باید الگوی همه ما باشد.

مدیر حوزه علمیه کردستان در ادامه سخنان خود با تقدیر از مبلغین طرح هجرت که در روستاها به امر مقدس تبلیغ مشغول هستند، یادآور شد: مهمترین خروجی حوزه های علمیه کار تبلیغی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha