سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 336248
۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
فتح‌الهی آنکارا

وی دانش آموخته رشته الهیات بوده و دکترای خود را در « روش شناسی علوم قرآنی » از دانشگاه امام صادق تهران دریافت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، طی حکمی از سوی معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آقای دکتر ابراهیم فتح اللهی به عنوان سرپرست جدید رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا منصوب شد .

وی که در دو سال گذشته معاونت رایزنی فرهنگی را بر عهده داشت از این تاریخ در سمت سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در آنکارا عهده دار مسوولیت شده است.

دکتر فتح الهی پیش از حضور در رایزنی فرهنگی آنکارا، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه پیام نور کل کشور، معاونت وزارت آموزش و پرورش و معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی را در کارنامه خود دارد.

وی دانش آموخته ی رشته ی الهیات بوده و عضو هیات علمی دانشگاه است، دوره ی لیسانس و فوق لیسانس را دردانشگاه تهران گذرانده و دکترای خود را در « روش شناسی علوم قرآنی » از دانشگاه امام صادق تهران دریافت کرده است .

 از وی تا کنون 17 کتاب در زمینه های گوناگون به چاپ رسیده است .کتاب « متدولوژی یا روش تحقیق علمی » وی در سال 1380 جزء ده کتاب برتر دانشگاهی برگزیده شده ، همچنین کتاب « متدولوژی علوم قرآنی » در سال 1389 برگزیده کتاب سال و در سال 1391 برنده جایزه جشنواره ی بین الملل فارابی اعلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha