یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسی صفی خانی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات شهرستان قزوین با تاکید بر حراست از سرمایه های محیط زیستی کشور گفت: حفاظت از محیط زیست دستوری قرآنی است

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام موسی صفی خانی، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان قزوین با اشاره به تعطیلات نوروز وحضور مردم وخانواده ها در تفرجگاه های طبیعی گفت:  محیط زیست ومکان های تفریحی که حضور خانواده ها در ایام تعطیلات مشاهده می شودباید مردم در حفظ این سرمایه های ارزشمند به خوبی نکهداری وحفظ نمایند.

وی  تصریح کرد: مردم باید یاد بگیرند که این مسئله فرهنگ سازی ومسئولین امر نیز باید آموزش های لازم را به مردم در خصوص نگهداری انجام دهند.

رئیس تبلیغات شهرستان قزوین یادآورشد: متاسفانه در جاهایی که این مراکز وجود دارد برخی از افراد به طور نمونه به شکستن درخت ویا آتس سوزی مبادرت می ورزند که این خلاف بوده واز نظر شرع اسلام مردود است.

وی گفت: حفظ طبیعت ومحیط زیست در کشور ما از سرمایه های ارزشمند وماندگار بوده ونباید اجازه دهیم این سرمایه های خدادادی توسط عده ای تخریب ویا ازبین برود که خود رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بارها در منویات خود حفظ محیط زیست را مورد تاکید فراوان قرارداده که باید منویات معظم له را نصب العین خود در امورزندگی وکار خود قرار دهیم.

حجت الاسلام موسی صفی خانی ادامه داد: باید مسئولین مسئله حفظ محیط زیست را اولویت اصلی خود نه در حرف بلکه در عمل قرار دهند تا این به آیندگان منتقل نماییم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha