شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زلزله غرب کشور

حوزه/ مسئول روابط عمومی و بین الملل مسجد جمکران از اعلام عمومی دریافت و ارسال مایحتاج زلزله زدگان غرب کشور در میعادگاه منتظران ، مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام سیدمهدی هاشمی زاده در جمع خبرنگاران، از دریافت و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: این مسجد مقدس به عنوان پایگاهی فرهنگی، معنوی و اجتماعی مایحتاج زلزله زدگان را تا پنجشنبه شب دریافت و به آن مناطق ارسال می کند.

مسئول روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: از صدر اسلام مساجد به عنوان پایگاه هایی شناخته می شوند که مرکزیت خاصی برای امور مختلف اجتماعی دارند.

وی در ادامه بیان داشت: مرکزیت این مسجد مقدس به ویژه در این چند سال احساس می شود و حضور زائران و عاشقان حضرت حجت(عج) از سراسر کشور به این مهم افزوده است.

حجت الاسلام هاشمی زاده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه یاری رساندن به زلزله زدگان منطقه غرب کشور، گفت: با توجه به این تأکید رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفته شد تا از ظرفیت عظیم این مسجد مقدس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سه شنبه شب و همزمان با برگزاری مراسم پر فیض دعای توسل در مسجد مقدس جمکران، با اعلام عمومی در میان زائران و مجاوران میعادگاه منتظران به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی زائران پرداخته می شود.

مسئول روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این کمک ها شامل مایحتاج اساسی زلزله زدگان است؛ تمامی این اقلام نو و استفاده نشده خواهد بود که پس از جمع آوری، در اماکن خاص تجمیع شده و پس از دپو، آماده ارسال خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که مسجد مقدس جمکران تا پنجشنبه شب آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی زائران و مجاوران این مسجد مقدس است، یادآور شد: زمان ارسال کمک های مردمی به منطقه غرب کشور، پنجشنبه شب و بعد از مراسم پرفیض دعای کمیل خواهد بود.

حجت الاسلام هاشمی زاده در پایان تأکید کرد: مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز از خادمان افتخاری و نیروهای متخصص خود برای کمک رسانی و امداد و نجات به مناطق زلزله زده در غرب کشور اعزام کند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha