پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: مایه تأسف است که برخی در همین اواخر زمزمه هایی در برخی روزنامه ها و مجالس داشتند که حضور در سوریه و عراق درست نیست و فایده ای ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبرحسینی نژاد در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که شب گذشته در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار گردید، ضمن تسلیت به مناسبت جانباختگان زلزله اخیر کرمانشاه  اظهارداشت: همت عالی مردم ایران و مسئولان نظام از جمله رهبر معظم انقلاب  در این زمینه سنگ تمام در خدمت به این عزیزان بوده  و قطعا کسانی که در زلزله بودند آلام و دردهای زیادی دارند که خداوند به آنان صبر دهد.

 وی در ادامه، ضمن تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی و مردم شریف سوریه و عراق بر داعش افزود: مایه تأسف است که برخی در همین اواخر زمزمه هایی در برخی روزنامه ها و مجالس داشتند مبنی بر اینکه  حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق درست نیست و فایده ای ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: برخی از آنها حتی گاهی با اخبار و رادیوهای بیگانه هم زبان شدند؛ دشمنان ما حقیقتا احساس ذلت می کنند که همه آنها نتیجه دور اندیشی رهبر معظم انقلاب و از جمله سردار قاسم سلیمانی که آشکارا در خط مقدم پیش قدم بود و این ها بخشی از پیروزی ها است و در آینده بیشتر خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در ادامه با بیان این که نامه ای خدمت مدیر حوزه های علمیه نوشته شده و نمایندگان مطالبه گر پیگیری اجرای مصوبات هستند ابراز داشت: تمام مصوبات مجمع خدمت آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و آیت الله استادی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه دسته بندی  و تقدیم شد و کارگروهی از مجمع و کارگروهی از مدیریت حوزه در شورای طرح و برنامه تشکیل شد و برخی مصوبات مربوط به سال های گذشته قرائتگردید که مسئولین مربوطه حوزه اذعان داشتند افتخار می کنیم که طرح های اولویت دار امروز ما را، مجمع نمایندگان قریب به ده سال پیش مصوب کرده  و انصافا با دقت طرح ها در حال پیگیری است.

وی در ادامه تصریح کرد: دوره هفتم در حال پایان خود است و رسمی که در گذشته بوده این است که نامه ای بنویسند وبرای انتخابات اعلام آمادگی کنند، چرا که نباید حوزه علمیه هیچ زمانی بدون مجمع بماند و یکی از نکات ما در نامه به جامعه مدرسین این است که انتخابات باید در روز درسی باشد به علاوه این که در مدارسی که تجمع طلاب را دارد نیز صندوق سیار دایر شود تا طلاب و اساتید ترغیب شوند. و هرچه باشکوهتر  برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha