دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسن حسینی - معاونت تهذیب حوزه

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب «سیر مطالعاتی عقاید و کلام اسلامی» با حضور معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام  حسینی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تنظیم سیرهای مطالعاتی در موضوعات مختلف برای گروه های مختلف، معاونت تهذیب حوزه های علمیه در این راستا اقداماتی انجام داده است.
وی افزود: پیرو فرمایش ایشان، در اولین گام، سیر مطالعاتی تاریخ اسلام با حضور 10نفر از اساتید تاریخ اسلام در سه سطح تنظیم شد که شامل دوره مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است و در سال 94 از سوی انتشارات مرکز مدیریت حوزه به صورت کتاب منتشر شد.
مدیر اداره امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب بیان کرد: این کتاب از دو بخش تشکیل شده، بخش اول، معرفی کتابها به صورت آسان به مشکل و بخش دوم کتاب، کتاب شناسی کتبی که در سیر معرفی شده می باشد.
وی گفت: سیر مطالعاتی عقاید و کلام اسلامی نیز با حضور اساتید برجسته این دانش، در جلسات متعدد در سه بخش: دوره عمومی، دوره پیشرفته و دوره پاسخ به شبهات عقیدتی تدوین شد که تیرماه امسال توسط انتشارات مرکز مدیریت حوزه به چاپ رسید.
حجت الاسلام حسینی یادآورشد: سیر مطالعاتی عقاید و کلام اسلامی نیز همچون سیر مطالعاتی تاریخ اسلام از دو بخش تشکیل شده است که بخش اول، معرفی کتابها به صورت آسان به مشکل و بخش دوم کتاب، کتاب شناسی کتبی که در سیر معرفی شده می باشد.
وی گفت: در همین راستا مراسم رونمایی از این کتاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی و جمعی از اساتید،  روز یکشنبه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha