سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ماشاءالله معمارزاده -سمنان

حوزه/ حجت الاسلام معمارزاده، بصیرت افزایی دانش آموزان را ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: مربیان حلقه های صالحین با ابتکارات و خلاقیت، دانش آموزان را با معارف، اعتقادات و احکام دینی آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام ماشاءالله معمارزاده پیش از ظهر امروز در نشست طرح «امیدان امروز، یاوران فردا» با حضور مربیان حلقه های صالحین، در حوزه مقاومت بسیج ایمان شاهرود با اشاره به شرح وظایف مربیان در طرح «امیدان امروز یاوران فردا» و توجه به اهداف و نتایج این برنامه مهم اظهار داشت: این طرح در راستای نظام صالحین دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم با انتخاب واحدهای هدف، اجراشده است و تاکنون نیز نتایج خوبی را به همراه داشته است.

مسؤول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان با تأکید بر اینکه مربیان طرح «امیدان امروز یاوران فردا» باید در راستای بصیرت و مهارت افزایی دانش آموزان تلاش کنند، تصریح کرد: باید مربی ما در طرح «امیدان امروز یاوران فردا» با ابتکارات و خلاقیت خود بتواند دانش آموزان را با معارف و اعتقادات و احکام دینی آشنا نمایند.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی هسته مشاورین و ارتباط با والدین دانش آموزان افزود: باید تلاش کنیم تا با شناسایی مشاورین کارآزموده در راستای ارتباط‌گیری با خانواده‌ها جهت حل و فضل آسیب‌ها، معضلات و مشکلات دانش آموزان و ارائه مشاوره گام برداریم.

 در این جلسه مربیان طرح «امیدان امروز یاوران فردا» به ارائه گزارش فعالیت‌های اجرایی در پایگاه‌های مقاومت و مشکلات خود پرداختند.

در پایان جلسه مسؤول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان با حضور در مدارس هدف طرح «امیدان امروز یاوران فردا» از نزدیک با فعالیت‌های مربیان آشنا شد و جلسه‌ای با مربیان و مدیران مدارس برگزار نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha