جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد اسفندیاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عالی نواب مشهد از پذیرش پنج رشته تحصیلی در سطح دو و سه پیوسته این مدرسه برای سال آتی از اسفند ۹۶ خبر داد.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، از پذیرش پنج رشته تحصیلی در سطح دو و سه پیوسته این مدرسه برای سال آتی خبر داد و گفت: پذیرش در دو بخش عمومی و ویژه ممتازین است و مدرسه علمیه عالی نواب در سال تحصیلی جدید علاوه بر چهار رشته تخصصی ادبیات عرب، فقه و اصول و تبلیغ و کلام اسلامی، در رشته کلام و فلسفه اسلامی نیز طلبه می پذیرد.

وی افزود: افراد معرفی شده مطابق شرایط مندرج در دفترچه پذیرش از آزمون کتبی معاف بوده و با ثبت نام در سایت مدرسه فقط در مصاحبه علمی و عمومی شرکت کرده و با احراز موفقیت، پذیرش می شوند.

مدیر مدرسه علمیه عالی نواب ادامه داد: ثبت نام این مدرسه از اول اسفند ماه آغاز شده و آزمون کتبی پذیرش مدرسه نیز روز جمعه 14 اردیبهشت 1397 خواهد بود که متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به آدرس http://www.navabreg.ir مراجعه کنند. 

وی یادآور شد: حداکثر سن 25 سال، ارائه گواهی اتمام با اشتغال به پایه پنجم یا ششم حوزوی به همراه قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از جمله شرائط و اعطای دانشنامه رسمی سطح 3 حوزه، امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح 4 حوزه و دکترا در مراکز آموزش عالی کشور به همراه پرداخت کمک هزینه تحصیلی از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیش تر درخصوص زمان مصاحبه علمی و دیگر شرائط ثبت نام به سایت www.h.navvab.ir مراجعه و با با شماره تلفن 05132259559 تماس بگیرند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha