سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن تبریک فرارسیدن 22 بهمن‌ماه، اظهار داشت: 22 بهمن روز پیروز مؤمنان ایران در برابر کفار جهان است ازاین‌رو همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند 22 بهمن‌ماه برای ملت ایران همانند عید غدیر است، ۲۲ بهمن و حضور در راهپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: دشمنان اسلام و حتی خاندان پهلوی در این فکر بودند که انقلاب ایران دوام نداشته و انقلابی زودگذر است.

وی با اشاره به رشادت‌های امت اسلام در شکل‌گیری انقلاب اسلامی افزود: شهیدان انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فراوان درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: مردم ایران چند هفته گذشته را فراموش نکرده‌اند که عده درصدد ضربه زدن به امنیت ملی ایران بودند و البته خداوند متعال مکر آن‌ها را به خودشان برگرداند.

وی افزود: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن به‌ویژه امسال مشت محکمی بر دهان دشمنان و اتاق فکر اغتشاشات اخیر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به آیه «یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکُمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ» گفت: ملت ایران 40 سال است که با وجود مشکلات فراوان صحنه را ترک نکرده‌اند و خداوند متعال نیز مردم را در راه الهی یاری خواهد کرد.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    0 0
    جناب آیت الله موسوی عزیز! مردم در همه صحنه ها و راهپیمائیها حاضر و مشت محکمی به دهان آمریکا و دشمنان می زنند اما چند روز بعد برخی از حضرات محترم در دستگاههای مختلف مربوط به سه قوّه قضائیه و مجریه و مقننه نیز با برخی اعمال و رفتار و اقدامات شان، مشت محکم دیگری به دهان ملّت می زنند.