پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امیرآبادی

امیر آبادی گفت: حقیقتاً حضور امروز مردم بسیار مثال زدنی بود و ملت نشان داد که همچون گذشته در پیچ های خطرناک انقلاب در دفاع از انقلاب و رهبری ، هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، احمد امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که مردم ما بار دیگر با حضور تماشایی خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که حامی و پشتیبان جدی انقلاب و نظام اسلامی و تابع مقام معظم رهبری هستند، گفت: حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی امسال یک پیام جدی به فتنه گرانی داشت که در قضایای اخیر می خواستند کشور را به خیال باطل خود به آشوب بکشند اما حضور مردم در دی ماه امسال و به خصوص امروز همه تلاش های آن ها را خنثی می کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: البته باید توجه داشت که مردم اعتراضات و گلایه های به حقی در زمینه مسایل اقتصادی و معیشتی دارند و مسئولان باید به آن ها توجه کرده و در مسیر کاستن از مشکلات مردم و جوانان تلاش کنند.

وی تاکید کرد: حقیقتاً حضور امروز مردم بسیار مثال زدنی بود و ملت نشان داد که همچون گذشته در پیچ های خطرناک انقلاب در دفاع از انقلاب و رهبری ، هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha