پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 تصاویر/ مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌ الاسلام والمسلمین قرهی

حوزه/ مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن قرهی فردی فاضل، متعهد، متدین، دارای طیب نفس و آرامش خاطر، مؤدب و مرگش ناگهانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن قرهی که با حضور حجج‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری، شهیدی رئیس بنیاد شهید، مروی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، سعیدی، امام‌جمعه قم و دیگر شخصیت‌ها، علما و اقشار مختلف مردم درحسینه شهدا قم برگزار شد گفت: مسئله مرگ واقعیت انکارناپذیر در زندگی همه انسان‌ها است و دررفتن از این مرز تردیدی نیست.

این استاد حوزه عنوان کرد: مرگ پایان نیست، بلکه عبور از این دنیا به عالم دیگر است. در این مرگ ارتباط روح با جسم خاکی قطع می‌شود.

وی افزود: به هر حال رفتن از این دنیا قطعی است، اما زمان، زمینه و زمین مرگ مشخص نیست. زمان مرگ چه  زمانی است؟ در کدام زمین می‌میرد؟ نامشخص است، چگونه خواهد مرد؛ بازهم نامعلوم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد گفت: بعضی معتقدند مرگ درب است و همه باید داخل شوند، اما مهم این است ای‌کاش می‌دانستم وارد چه باغ و بابی می‌شوم.

این استاد حوزه عنوان کرد: بعضی افراد وارد جایگاه خوب و بعضی وارد بدترین جایگاه می‌شوند.

وی افزود: برای اینکه سعادتمند شویم، در دنیا لازم است اهل کمال و قانون دینی باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد با اشاره به شخصیت اخلاقی و علمی مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرهی گفت: آن عالم، فردی فاضل، متعهد، متدین، دارای طیب نفس و آرامش خاطر، مؤدب و مرگش ناگهانی بود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha