جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به تلاش هایی که برای دستیازی به بسیج مردمی صورت می گیرد هشدار داد و آن را زمینه سازی برای بازگشت تروریسم دانست و گفت: گرگ های زخمی بسیار خطرناک ترند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به تلاش هایی که برای دستیازی به بسیج مردمی صورت می گیرد هشدار داد و آن را زمینه سازی برای بازگشت تروریسم دانست و گفت: گرگ های زخمی بسیار خطرناک ترند.

ایشان در بیانیه هفتگی خود با اشاره به اینکه قدرت های ستمگر و طمعکار که تکفیر حمایت کرده و همچنان فعّال هستند در کمین ما هستند، از تلاش های مسئولین برای به روز کردن و تقویت نیرو های مسلح قدر دانی کرد.

آیت الله مدرسی با اشاره به ترویست های شکست خورده، گفت: گرگ های زخمی بسیار خطرناک تر و خونریز تر هستند.

آیت الله مدرسی به سر و صدا هایی که به تضعیف نقش مقاومت ملّی یعنی بسیج مردمی عراق دعوت می کند، هشدار داد و گفت: اینان عمق نقش بسیج مردمی در پاکسازی عراق از لوث وجود تروریست ها؛ آن هم با کمک سایر نیرو های نظامی، باخبر هستند، لذا تلاش می کنند که به این نیرو ها دستیازی کرده تا زمینه را برای بازگشت تروریست ها فراهم کنند.

ایشان در بخش دیگر بیانیه تصریح کرد: عراق به فضل خداوند و نظام آن که بر انتخابات آزاد متکی است و به مشارکت همگی و قانون اساسی توجه دارد، زمینه را فراهم می کند تا روابط مثبتی با طرف های منطقه ای و بین المللی داشته باشد.

این عالم عراقی افزود: آنچه برای ملّت عراق مهم است، ارزش ها و منافع آن است و عراق عرصه درگیری طرف های بین المللی و منطقه ای نخواهد بود؛ بلکه خواهان تکامل تمدن است و این شرط ما با کسانی است که می خواهند با ما همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha