پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبک زندگی قرآنی

حوزه/ مسئول اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: سبک زندگی قرآنی ، لازمه سعادتمندی در دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام سید جواد عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برگزاری هفته قرآن و عترت در استان قم فرصت بسیار مناسبی است که ما هر چه بیشتر در زمینه ترویج سبک زندگی قرآنی تلاش کنیم و به این وسیله جامعه را با آموزه های قرآنی مانوس تر نماییم.

وی همچنین در خصوص فعالیت های اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در خصوص هفته قرآن وعترت قم نیز گفت: مرحله مقدماتی مسابقه کتاب انقلاب با موضوع حفظ و تفسیر سوره حجرات در دهه فجر امسال برگزار شد و مرحله تکمیلی این مسابقه نیز در هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که برگزاری محافل قرآنی در اماکن مختلف ازجمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص است، افزود: حضور گسترده مردم و جوانان در محافل و نشست های قرآنی، نشانه خوب و مبارکی است در این که جامعه ما شیفته معارف نورانی قرآن و اهل بیت(ع) است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم همچنین با بیان اینکه همایش سبک زندگی قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی در روز دوشنبه برگزار شده‌است، ابراز داشت: این مراسم با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان تبلیغات برگزار شد و استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha