سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: کشورهای عربی در سالهای زیادی در تقابل با صهیونیست ها، هیچ گاه حاضر نشدند به صورت علنی این رژیم غاصب را به رسمیت بشناسند، ولی ولیعهد ناپخته آل سعود چنین ننگی را پذیرفت و چهره واقعی خود را آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری، در نشست بصیرتی در شهر چغادک استان بوشهر، گفت: آل سعود بر اساس سیاست‌های غلط در حمله به یمن، با استقامت مردم بی پناه این کشور زمین‌گیر شده و از سر درماندگی دست به دامان رژیم غاصب صهیونیستی شده تا بتواند با ایران و محور مقاومت مقابله کند.

وی افزود: کشورهای عربی در سالهای زیادی در تقابل با صهیونیست ها، هیچ گاه حاضر نشدند به صورت علنی این رژیم غاصب را به رسمیت بشناسند، ولی ولیعهد ناپخته آل سعود چنین ننگی را پذیرفت و چهره واقعی خود را آشکار کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: رژیم صهیونیستی اگر توان مقابله مستقیم با ایران را داشت، قطعاً تاکنون این کار را انجام داده بود و این مسأله امروز روشن شده  که این رژیم ناتوان است.

حجت الاسلام خدری با بیان این که رژیم صهیونیستی در مقابل حزب الله لبنان نتوانست دوام بیاورد، ابراز داشت: این رژیم اشغالگر بعد از 33 روز تن به شکست سنگین داد و هیمنه و قدرت پوشالی این رژیم که چشم بسیاری از کشورها را خیره کرده بود، به سختی شکست.

وی در پایان گفت: امروز هم اتحاد طاغیان سعودی و یهودی کاری از پیش نخواهد برد و این قدرت نمایی های نمایشی نمی تواند جلوی اضمحلال رژیم صهیونیستی و آل سعود را بگیرد و با استقامت محور مقاومت و صبوری ملت ایران، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم آینده‌ای نخواهد داشت و آینده را نخواهد دید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha