جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار  مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم  با حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/نهج البلاغه کتاب بسیار ممتاز درعرصه مدیریت فرهنگی،اجتماعی و سیاسی و سایر مسائل است و لازم می باشد مسئولان از این دریا نهایت استفاده را برای اداره و مدیریت کشور ببرند.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم  گفتند: امروز در شرایطی قرار داریم که جزء با جهاد و جنگ نمی توان بر دشمن پیروز شد.

این مرجع تقلید افزودند: وقتی آمریکا وارد منطقه شد، مردم مسلمان یمن، سوریه و عراق برای بیرون راندن شیاطین لازم است جهاد کنند و پیروزی در مقابل دشمن، تنها با جهاد میسر است.

ایشان اظهار داشتند: جهاد وشهادت، حیات است؛ اما ذلت و تسلیم شدن در برابر دشمن، مرگ است.

 حضبرت آیت الله نوری همدانی در ادامه گفتند:نهج البلاغه کتاب بسیار  ممتاز درعرصه مدیریت فرهنگی،اجتماعی و سیاسی و سایر مسائل است و لازم  می باشد مسئولان از این دریا نهایت استفاده را برای اداره  و مدیریت کشور ببرند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حضرت علی(ع) درمقابل دشمن بی تفاوت نبودند، افزودند: حضرت در برابر دشمن قیام کردند و اجازه خودنمایی ندادند.

معظم له بیان داشتند: معاویه درشام لشگری فراهم کرد و به طرف حضرت علی(ع) آمدند و امام(ع) برای مقابله با فتنه به سمت شام حرکت کردند وبه زمین کربلا رسیدند و در مورد این زمین مسائل و واقعیت هایی را به یاران گفتند.

 ایشان افزودند: درادامه حضرت به منطقه حله رسیدند و فرمودند« روزی خواهد آمد که دراینجا حوزه  و مکتب خانه برای ترویج دین برپا خواهد شد و در آن افراد بزرگی تربیت می شوند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:حضرت به شام رسیدند و جنگ صفین آغاز شد و در این جنگ معاویه با توطئه و با استفاده از بی بصیرتی یاران حضرت علی(ع) بر حضرت پیروز شد.    

 ۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha