شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اختتامیه نخستین جشنواره سراسری شعر و خاطره تبلیغ اخلاق دین

حوزه/ نویسنده و خاطره نگار دفاع مقدس، بر لزوم تلاش هرچه بیشتر طلاب در زمینه تاریخ نگاری و تبلیغ نگاری در عرصه های تبلیغی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، عباس سرهنگی امشب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر و خاطره تبلیغ اخلاق دین در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت:شاید کسی نداند که 18  سال 60 هزار عراقی در ایران اسیر بودند؛ متاسفانه در این زمینه تاریخ نگاری مناسبی انجام نشد؛ از میان 60 هزار نفر اسیر عراقی 12 هزار نفر از آنها به کشور خود بازنگشتند و دلیل آن، اخلاق حسنه ای بود که در ایران دیده بودند.

وی با ذکر این مطلب که جوانان طلبه و مبلغ جزو سرمایه های کشور هستند گفت: طلاب مبلغ هنرمند جزو سرمایه های ما هستند؛ در واقع سرمایه کشور را فقط نفت و عسلویه تشکیل نمی دهند، بلکه طلابی هستند که ما را با دنیایی که ندیده ایم آشنا می کنند.

این نویسنده اظهارکرد: باید با حمایت از طلاب هنرمند مبلغ چراغ سفرنامه نویسی را روشن نگاه داریم، زیرا اگر این سرمایه های ملی و دینی را حفظ کنیم؛ چونان کسانی هستیم که در جنگی حاضر شده ایم و به فراموشی سپرده شده است.

وی گفت: یکی از اقشاری که باید در این زمینه مورد حمایت جدی واقع شوند، بانوان تاریخ نگار و هنرمند مبلغ هستند؛ این گروه می توانند زوایای ناپنهان عرصه های تبلیغی را به تصویر بکشند.

این فعال عرصه خاطره نویسی دفاع مقدس بیان کرد: خاطرات طلاب باید در محافلی از جمله شب خاطره تبلیغ ثبت و ضبط شود؛ باید کاری کنیم که این محافل توسعه یابد زیرا ما نیازمند این خاطرات هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha