جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خاتمی

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: صدای ولایتمداری بعضی از افراد معلوم الحال غیرواقعی و فریبکارانه است، بعضی ها یک ساعت هم در جبهه حضور نداشته اند اما امروز دم از ولایت و ولایتمداری می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، شب گذشته در یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی آذربایجان شرقی در مسجد طوبی ابراز داشت: جهادگران جهادسازندگی و بچه های مخلص آذربایجان از روز پنجم دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، در پایان جنگ این عزیزان متشکل از سه گردان مهندسی رزمی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه در حال حاضر صدای ولایتمداری بعضی از افراد معلوم الحال غیرواقعی و فریبکارانه است، افزود: بعضی ها یک ساعت هم در جبهه حضور نداشته اند و در زمان جنگ منویات و فرمایشات امام راحل را ارشادی می دانستند، امروز دم از ولایت و ولایتمداری می زنند که حرکتی بیهوده و عبث است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: حداقل وظیفه ما این است تا از خداوند بخواهیم نام ما را از طوماری که در اوایل پیروزی انقلاب نوشتیم پاک نکند و ما را به حال خود وانگذارد که در این صورت جزو گمراهان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در زنجان تاکید کرد: عاقبت بخیری در دنیا تنها با تبعیت از مکتب شهیدان و اطاعت از ولایت فقیه در دوران غیبت محقق می شود.

وی ادامه داد: برندگان واقعی دنیا و مسابقه الهی، شهدا هستند و ما جاماندگان قافله عشق، باید از خداوند متعال درخواست نماییم تا نام ما را در زمره پیروان اهل بیت و دوستداران شهیدان ثبت کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین با اشاره به فراز و فرود های تاریخ ایران عنوان کرد: نسل جوان امروز باید بداند در این تاریخ غمبار فقط و فقط در نظام جمهوری اسلامی حمله بیگانگان، غرب و شرق و رژیم بعثی عراق به کشور صورت گرفت و یک وجب از خاک ایران جدا نشد، ایران به تنهایی با ملت حاضر در صحنه، صدام و دنیای پشت صدام را به عقب راند.

امام جمعه زنجان، دوران دفاع مقدس را جزو برجسته ترین و ارزشمند ادوار حیات سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله، همه آنهایی که دل در گرو قرآن و ایران داشتند آمدند و صد البته این امتحان سنگینی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha