جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برجام و مقابله با آمریکا

حوزه/ زیر پا گذاشتن برجام توسط آمریکا پیروزی ایران و ناکامی دشمنان در رسیدن به خواسته های نامشروع شان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاده کاوه، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج با اشاره به اقدام رئیس جمهور مستبد آمریکا مبنی بر خروج از برجام، گفت: این رفتار از سوی سران آمریکا قابل پیش بینی بود و اگر غیر از این بود، انسان باید متعجب می شد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج افزود: این هجمه تبلیغاتی غربی ها به ویژه آمریکا و رئیس جمهورش درباره برجام نشان از ناکامی آنان در طرح هایشان علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: شواهد و قرائن به خوبی نشان می داد که اجرای برجام و باقی ماندن این توافق منافع بسیاری از کشورهای سلطه طلب همانند آمریکا در جهان و منطقه را به خطر می اندازد، لذا از ماه ها قبل سردمداران این حکومت ها خرده گیری خود درباره برجام را آغاز کردند.

حجت الاسلام کاوه گفت: اجرای برجام برای غربی ها هزینه های زیادی به دنبال دارد و بسیاری از شرکت های فروش اسلحه در دنیای غرب را به خطر می اندازد، لذا با پیش کشیدن بحث برهم خوردن برجام، سعی دارند که دوباره رونقی به بازار فروش سلاح خود در منطقه بدهند که این از ابتدای نشست های برجام معلوم و مبرهن بود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج اظهار داشت: زیر پا گذاشتن برجام توسط آمریکا پیروزی ایران و ناکامی دشمنان در رسیدن به خواسته های نامشروع شان است.

وی در پایان سخنان خود خطاب به طلاب گفت: این کشور در سایه امام زمان(عج) است و تا زمانی که در پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت می کنیم و منویات و دستورات معظم له را نصب العین زندگی و کار خود قرار می دهیم، هرگز به این نظام الهی گزندی از سوی دشمنان و بدخواهان نخواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha