پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به سه پیام مهم روز قدس به جهانیان گفت: ملت ایران تا رهایی قدس در کنار مردم مظلوم فلسطین می ایستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، روز قدس را روز یکپارچگی ملت ایران اسلامی در اعلام حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: ملت غیور جمهوری اسلامی ایران امسال نیز مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی این روز فریاد بلند و رسای خود را علیه اسرائیل و استکبار جهانی به گوش دنیا می رسانند.

مدیر حوزه علمیه یزد افزود: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس اعلام می کنند که از آرمان ‌ها و دستاوردهای نظام و امام(ره) دفاع خواهند کرد و همواره تا رهایی قدس در کنار ملت مظلوم فلسطین خواهند ایستاد.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان انقلاب و اسلام در راستای حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: دشمنان از سال های قبل تا کنون در فعالیت های خود مانند شبکه های مجازی و تلویزیونی خود علیه این روز و حضور مردم در صحنه اقداماتی را انجام می دهند که این اقدامات، با بصیرت و بینش مردم جمهوری اسلامی خنثی و از بین می رود.

عضو شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه روز قدس پیام های بسیاری برای جهانیان دارد تصریح کرد: متعلق بودن فلسطین به همه مسلمانان، دشمنی رژیم صهیونیستی با اسلام و نابودی این رژیم در آینده ای نزدیک از جمله مهمترین پیام های این روز است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha