جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رابطه عربستان و رژیم صهیونیستی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: فلسطین و قدس شریف خط قرمز جهان اسلام و کفر است و هر کسی که بخواهد به این دو دست اندازی کند بی شک با شدیدترین وجود جهان اسلام با او برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، عصر امروز در جمع اساتید و معاونین مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار داشت: فلسطین و قدس شریف خط قرمز جهان اسلام و کفر است و هر کسی که بخواهد به این دو دست اندازی کند بی شک با شدیدترین وجود جهان اسلام با او برخورد خواهد کرد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز مسئله فلسطین نسبت به سالهای گذشته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا تمام جنگ های نیابتی در منطقه و نیز به وجود آمدن گروه های تروریستی ـ صهیونیستی همانند داعش، جبهه النصره و.. همگی به خاطر کم رنگ شدن مسئله قدس و حتی فراموشی اولین قبله گاه مسلمین جهان است.

وی ادامه داد: امروز دنیای غرب می داند که قدس شریف حکم شرف و ناموس برای جهان اسلام دارد، از این رو رژیم جعلی اسرائیل به همراهی کشوری همانند آمریکا به دنبال از بین بردن قداست قدس شریف هستند و همین اوایل نیز همگان دیدیم که ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اقدامی سخیفانه اقدام به انتقال سفارت به قدس شریف نمود که با واکنش شدید جهان اسلام روبرو شد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اذعان به اینکه برخی از کشورهای اسلامی در مقابل گستاخی های رژیم اسرائیل کوتاه می آیند، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای مرتجع منطقه در مسیر نیات پلید اسرائیل گام بر می دارند و به جاده صاف کن این رژیم کودک کش تبدیل شده اند.

دریایی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) 4 دهه قبل آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند، افزود: هدف اصلی و بنیادی امام راحل از نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس، فراموش نشدن مسئله اصلی جهان اسلام و نیز خطر وجود کشور اسرائیل در منطقه است.

وی اظهار کرد: ان شاء الله فردا همه یک صدا و یک دل با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا حمایت و دفاع خود را از قدس شریف و محکومیت اعمال ننگین و سخیف جهان استکبار در مبارزه با آزادیخواهی های جهان اسلام اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha