جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری اولین همایش «رسانه و تبلیغ دینی» همزمان با روز قلم در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام  سیدشهاب ‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اولین همایش «رسانه و تبلیغ دینی» در آذربایجان شرقی با هدف تبیین و تشریح توان رسانه‌ ها در تبلیغ دینی و همچنین ایجاد فضایی برای ارتباط بیش ‌تر سازمان تبلیغات اسلامی با اهالی رسانه و خبرنگاران، تیرماه سال جاری برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش همزمان با روز قلم، در سالن سوره اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌ شود، گفت: از تمامی اهالی رسانه، فعالین مجازی و مبلغات دینی فعال در فضای سایبری استان دعوت می ‌کنیم در این همایش که در ساعت ۹:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۴ تیر برگزار می ‌شود حضور یابند.

حجت ‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: سخنران ویژه همایش «رسانه و تبلیغ دینی» دکتر احمدرضا متین ‌فر مسئول فضای مجازی موسسه سراج و استاد دانشگاه امام حسین(ع) خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در تبلیغ دین تاکید کرد و گفت: در دنیای امروزه، نقش و اهمیت رسانه‌ ها در هدایت افکار عمومی بر هیچ‌ کس پوشیده نیست، لذا بهره‌ گیری از رسانه‌ها به عنوان ظرفیت‌ هایی مهم، برای همه ما ضروری است.

وی در پایان گفت: تبلیغ دینی، مهم ‌ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا استفاده از تمامی بسترها و فضاهای موجود می ‌تواند ما را در رسیدن به اهداف و رسالت خود، یاری کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha