جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین قمی را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با صدور پیامی انتصاب حجت ‌الاسلام والمسلمین قمی را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند؛ جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ محمد قمی

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان ریاست سازمان تبلیغات اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی که بیانگر تعهد، دانش، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له برای حضور جنابعالی در این سازمان که یکی از مهم‌ ترین رویش‌ های انقلاب اسلامی است و شما نیز سرشار از تجارب ارزنده و روحیه انقلابی هستید؛ در عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی (صلوات‌الله‌علیه‌وآله) به جامعه‌ انقلابی بویژه جوانان جویای حقیقت و معرفت، یاری بخش جنابعالی در این مسئولیت خطیر و ارزشمند خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی حضرتعالی را در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، برای تبیین و عرضه‌ فکر و فرهنگ و معارف اسلامی و رصد و مقابله‌ هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب و کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha