چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ همایش تبلیغی «منبر و محرم»

حوزه/ نشست معاونان تبلیغ مدارس علمیه مازندران در شیرود تنکابن برگزار می شود

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، از برگزاری نشست معاونین تبلیغ حوزه علمیه مازندران در شیرود تنکابن خبر داد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران افزود: این نشست صبح شنبه در شهر شیرود تنکابن با حضور معاونان تبلیغ شهرهای استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی، تصمیم گیری جهت حضور مبلغان هجرت به مدت دو روز در هفته در سطح مدارس استان، بررسی طرح مساجد تابع برای گسترش شعاع تبلیغی مبلغان و بررسی مدارس تابع برای مبلغان مدارس امین جهت افزایش ظرفیت از جمله محورهای قابل طرح در این نشست است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود تشکیل شورای حبل المتین شهرستان ها جهت رصد فعالیت فرقه های نوظهور را نیز از جمله دیگر محورهای نشست معاونان تبلیغ حوزه علمیه استان اعلام کرد.

وی همچنین برنامه ریزی برای تبلیغ فعال و باشکوه در ایام عزاداری امام حسین(ع) در تکایا و مسجد و همچنین بررسی شیوه های ایجاد امید در جامعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از طریق خطبا و سخنران را نیز از جمله دیگر محورهای این نشست عنوان کرد.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز نیازمند تقویت فعالیت های تبلیغی مبلغان دینی در مناطق مختلف استان هستیم، تصریح کرد: حضور مستمر مبلغان دینی در برنامه های فرهنگی و دینی امری ضروری است که باید تقویت شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هر چه میزان حضور مبلغان دینی در جامعه پررنگ تر و مستمر باشد، به طور حتم توطئه های دشمنان نیز خنثی خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از بهترین راه های مقابله با هجمه های فرهنگی گسترش معارف دینی با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha