شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضا احمدی فر

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با روز عاشورا نماز جماعت ظهر و عصر این روز به‌صورت محوری در ۲۲ نقطه شهری استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، ظهر امروز در نشست خبری نماز ظهر عاشورا، با اشاره به تمهیدات برای برگزاری نماز ظهر و عصر عاشورا در استان، اظهار کرد: امسال نماز ظهر و عصر عاشورا به‌صورت جماعت در 22 نقطه محوری شهرهای خراسان شمالی با امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در شش نقطه محوری شهر بجنورد، افزود: شبستان و ضلع شرقی و محوطه پارکینگ حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع)، محوطه مقابل ورزشگاه شهید علیدخت، مقابل مسجد پیامبر اعظم خیابان 17 شهریور، مسجد امیرالمؤمنین معروف به مسجد کرمانی و محوطه مقابل موکب اربعین خیابان 17 شهریور شش محلی هستند که نماز جماعت ظهر و عصر عاشورا به‌صورت محوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی فر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نماز ظهر عاشورا در آشخانه در محل امامزاده دلاور به امامت حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده امام جمعه این شهر، در اسفراین در میدان امام خمینی (ره) به امامت حجت‌الاسلام قدیر محمدیان امام جمعه این شهر و در شیروان هم در مصلای این شهر به امامت حجج اسلام رمضان پور، عزیزی و مهرپویان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نماز ظهر عاشورا در فاروج در چهارراه رضوی به امامت حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده امام جمعه این شهر، جاجرم در حسینیه اعظم به امامت حجت‌الاسلام موسوی و در گرمه در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) به امامت حجت‌الاسلام ابراهیمی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین نماز ظهر عاشورا در درق در مزار شهدای این شهر به امامت حجت‌الاسلام محمدی، پیش قلعه در گلزار شهدا به امامت حجت‌الاسلام محزون و در بخش تیتکانلو نماز ظهر عاشورا ویژه اجتماع بانوان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و ویژه آقایان در روستای حاج تقی به امامت حجت‌الاسلام نادعلیزاده امام جمعه تیتکانلو برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی فر گفت: نماز ظهر عاشورا در حصار در حسینیه شهدا به امامت حجت‌الاسلام قربانی، راز در میدان معلم به امامت حجت‌الاسلام محمدزاده، سنخواست در مسجد جامع به امامت حجت‌الاسلام علیزاده، شوقان در مسجد فاطمه الزهرا (س) به امامت حجت‌الاسلام معصومی، غلامان در مسجد جامع به امامت حجت‌الاسلام سلیمانی، قاضی در حسینیه شهدا به امامت حجت‌الاسلام شریعتی نژاد و در شهر صفی‌آباد در خیابان امام حسین (ع) به امامت حجت‌الاسلام هوشمندنژاد برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی مفروش کردن محل برگزاری نماز جماعت با استفاده از ظرفیت نهادها و دستگاه‌های مختلف را ازجمله اقداماتی دانست که به‌منظور تسهیل در برگزاری نماز جماعت ظهر و عاشورا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha