شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
تصاویر/ همایش «صلح و عدالت» در تهران

حوزه/ همایش جهانی «صلح و عدالت» از سوی مجمع جهانی صلح اسلامی و با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با شعار «حق بر صلح» و موضوعات کرامت انسانی و عدالت، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، همایش «روز جهانی صلح» بر اساس انتخاب شعار «حق بر صلح» امسال سازمان ملل، پیش از ظهر امروز از سوی مجمع جهانی صلح اسلامی و با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارشناسان و صاحب نظران عرصه حقوق بشر، در محل سالن همایش های باغ کتاب تهران برگزار شد.

 این همایش در محورهای «تهدیدات نوین پیش روی صلح و عدالت در جهان معاصر»، «مبانی صلح و عدالت در اصول و مبانی اسلامی»، « نقش نخبگان و دستگا ه ها در ساختارمند کردن صلح عادلانه» و « صلح و عدالت در اندیشه ای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی» برگزار  و به جهت محتوایی، سومین پیش نشست کنفرانس جهانی صلح و عدالت با تاکید بر اندیشه‌های مقام معظم رهبری است که اسفند ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است، ۲۱ سپتامبر مصادف با ۳۰ شهریور ماه توسط سازمان ملل متحد در راستای برقرار صلح و امنیت و احترام به حقوق برابر ملت ها، به عنوان «روز جهانی صلح» نامگذاری شده است.  ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha