جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا فایق رستمی

​حوزه/ نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستانی در پشت پرده هستند که می خواهند با ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، زمینه نارضایتی مردم از حکومت و نظام را فراهم کنند، لذا همه دلسوزان این نظام برآمده از دل مردم، باید هوشیار باشند.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان گفت: متاسفانه کوته فکری برخی از سران دولت های اسلامی در منطقه و جهان باعث شده است که استعمارگران نقشه خود که همان نفاق در بین امت اسلامی است، را پیاده کنند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هیچ چیزی به اندازه تفرقه به امت اسلام ضربه نمی زند، گفت: دشمنان به خوبی دانسته اند که برای استیلا بر منابع طبیعی کشورهای مسلمان بهترین سیاست ایجاد فرقه ها و گروه های منحرف در بلاد اسلامی است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه قتل، کشتار و ترور در خاورمیانه نتیجه همین سیاست پلید دشمنان است، افزود: امروز تمام منطقه در آتش و خون است و تنها کشوری که در آن امنیت وجود دارد، جمهوری اسلامی است، لذا باید همه قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و قدردان تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نظام باشیم.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود به برخی از مسائل داخل کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه دستانی در پشت پرده هستند که می خواهند با ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، زمینه نارضایتی مردم از حکومت و نظام را فراهم کنند، لذا همه دلسوزان این نظام برآمده از دل مردم، باید هوشیار باشند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کسی نمی تواند منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی در زندگی مردم باشد، ولی باید بتوانیم این وضعیت را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنیم و با مخلان اقتصادی خرد و کلان طبق قانون اساسی و قانون اسلام برخورد کنیم و در این راه نباید اغماضی صورت بگیرید.

وی با تاکید بر اینکه تضعیف نظام جمهوری اسلامی را باید مساوی با تضعیف جهان اسلام در برابر مستکبران معنا کرد، گفت: امروز دشمنان این نظام با هر وسیله و امکاناتی به جنگ ملت و نظام جمهوری اسلامی آمده اند و می خواهند با تبلیغات مسموم خود در مملکت بذر دودستگی و نفاق بکارند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت ایران در این 4 دهه در مقابل همه توطئه های داخلی و خارجی دشمنان به مانند کوه ایستاده اند، لذا ایمان داشته باشید که از این مرحله نیز به سلامتی عبور خواهیم کرد.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود گفت: در این روزها از ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان به خاطر سعه صدری که در برابر مشکلات موجود داشته اند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم که هرچه سریعتر وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه رو به بهبودی برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha