پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای دانش آموزی مدارس امین شیراز

حوزه/ مبلغه مدرسه سید ابراهیم بوشهری امین گفت: این مدرسه دارای ۵۲۰ دانش آموز و ۱۵ کلاس است، که فعالیت های مختلف هنری، فرهنگی و مذهبی با عنوان زنگ هنر در کلاس ها اجرا و برگزار می شوند.

فاطمه اسدزاده در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری فعالیت‌های مذهبی و دینی در مدارس امین، اظهار داشت: مدارس امین از جمله مدارسی هستند که از سوی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه یک روحانی مبلغ برادر و یا مبلغ خواهر در آن به فعالیت‌های مذهبی و دینی می پردازد.

وی افزود: دبستان سید ابراهیم بوشهری امین دارای ۵۲۰ دانش آموز و ۱۵ کلاس است، که فعالیت های مختلف هنری، فرهنگی و مذهبی با عنوان زنگ هنر در کلاس ها اجرا و برگزار می شوند.

این مبلغه با اشاره به فعالیت های فرهنگی در سطح مدرسه سید ابراهیم بوشهری امین، تصریح کرد: آموزش قرآن کریم(روخوانی، روانخوانی، تفسیر و حفظ) شناسایی دانش آموزان نخبه قرآنی، آموزش خانواده های دانش آموزان و برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این مدرسه است.
 
وی ادامه داد: آموزش نماز برای کلاس های اول و دوم ابتدایی، برپایی نماز جماعت ظهر و عصر، برگزاری دوره های مهدویت و برگزاری صبحگاه که دانش آموزان با مسائل مذهبی آشنا می شوند، از دیگر فعالیت های روحانی مبلغ و یا مبلغه درون مدارس امین به شمار می رود.

اسدزاده خاطرنشان کرد: کلاس های متعددی برای نمازخوان کردن بچه ها برگزار می شود که علاوه بر آموزش نماز در واقع با تشویق هایی که انجام می‌شود دانش‌آموزان به نوعی نمازخوان می‌شوند و در پایان سال، از یک کلاس سی نفره حدود ۲۰ نفر از آنان با همین روش نمازخوان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha