شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انصاری

حوزه/ حجت الاسلام انصاری گفت: براساس مطالبه اهالی فرهنگ و هنر، امسال از ۹تا ۱۵ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و افتتاحیه آن نیز ساعت ۱۵ عصر ۹ آبان باحضور ائمه جمعه و جماعات و مدیران دولتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان حجت الاسلام محمد علی انصاری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان اصفهان خبرداد و اظهار کرد: یکی از اصلی ترین حوزه های فرهنگی بخش نشر وکتاب است

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: جامعه و فردی که با کتاب انس داشته باشد، قطعا سطحی بالاتر از دیگر جوامع برخوردار است؛ یکی از راه های توسعه فرهنگی هر کشوری می تواند کتاب باشد.

وی با بیان اینکه همه باید کتاب را به عنوان یک دوست و یار بپذیریم افزود: یکی از راه های تحقق این مهم در دسترس قراردادن و ارائه کتاب خوب است که برگزاری نمایشگاه کتاب دراین راستا است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: متاسفانه چند سالی است که نمایشگاه در استان برگزار نشده است ولی براساس مطالبه اهالی فرهنگ و هنر، امسال از 9تا 15 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و افتتاحیه آن نیز ساعت ۱۵ عصر 9 آبان باحضور ائمه جمعه و جماعات و مدیران دولتی برگزار خواهد شد.
 

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه بازدید از  10آبان برای عموم آزاد است، اضافه کرد: حدود 700ناشر ثبت نام کردند که ظرفیت فیزیکی نمایشگاه اجازه حضور 500ناشررا دارد،  که 53 غرفه به ناشران اصفهانی اختصاص داده شده است.

وی ادامه  داد: بن کتاب به دو شکل تهیه می شود و توزیع آن از29 مهر آغازشده و 20درصد تخفیف به طلاب ودانشجویان ودانش آموزان داده می شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه برای اولین بار غرفه نذرکتاب طراحی شده که کتاب های بلااستفاده در منازل را از مردم تحویل و به مدارس مناطق محروم استان اهدا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha