جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه طلاب نورآبادی مقیم قم

حوزه/ امروز تمام طلاب و فضلای نورآبادی باید برای مسائل فرهنگی و ... تلاش کنند تا بتوانید اثرگذار باشند و از معضلات فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی بکاهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری، امام جمعه سابق نورآباد و امام جمعه فعلی ملارد تهران شب گذشته در جلسه طلاب و فضلای نورآبادی مقیم قم ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: بنده سال های بسیار خوبی را به عنوان سرباز در منطقه نورآباد حضور داشته و بهترین اوقات عمرم را در شهرستان نورآباد و دلفان سپری کرده ام.

وی ابراز داشت: امروز در ایام ویژه ای واقع شده و در روزهایی قرار داریم که به چهل سالگی انقلاب نزدیک شده و دشمن نیز برای عدم توفیقات ما در این دستاورد برنامه ریزی دارد.

امام جمعه ملارد تهران خاطرنشان ساخت: امروز نظام اسلامی دستاوردهای بسیاری در این چهل سال داشته که طلاب و مبلغان باید این دستاوردها را برای جامعه بیان نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری تصریح کرد: امروز شهرستان نورآباد قریب به 150 هزار جمعیت دارد که خوشبختانه دارای حوزه علمیه خوبی نیز بوده و طلاب با استعدادی در آن حضور دارند.

وی بیان داشت: امروز تمام طلاب و فضلای نورآبادی باید برای مسائل فرهنگی و ... تلاش کرده تا بتوانید اثرگذار باشید و از معضلات فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی بکاهید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: امروز نیازمند وحدت، همدلی، جدیت، فعالیت جهادی و ... در منطقه نورآباد هستیم تا بتوانیم اثرگذار بوده و از معضلات و مشکلات بکاهیم.

امام جمعه ملارد تهران ابراز داشت: امروز در محرومیت شهرستان نورآباد مسئولین بسیاری دخالت داشته که منجر به این مشکلات شده و باید با همدلی و تلاش کار بیشتری برای مردم خوب این منطقه انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری خاطرنشان ساخت: فرماندار، نماینده و امام جمعه شهرستان، سه رکن اصلی یک شهر هستند که با همدلی و اتحاد می توانند فعالیت های مناسبی انجام دهند.

وی تصریح کرد: نیازمند برگزاری مانور سالانه طلاب نورآبادی مقیم قم در منطقه هستیم که می تواند اثر خوبی داشته باشد  و تأثیر خود را بگذارد.

امام جمعه ملارد تهران بیان داشت: تلاش ما حتی در منطقه ملارد تهران نیز این است که هرکاری که از دستمان بربیاید، برای منطقه نورآباد لرستان انجام دهیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمودی، نماینده طلاب و فضلای نورآبادی مقیم قم نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز خوشبختانه طلاب نورآبادی مشغول به تحصیل و تلاش در شهر مقدس قم بوده و می توانند با عنوان های گوناگون در منطقه نورآباد مشغول به فعالیت شده و تلاش های فرهنگی داشته باشند.

وی ابراز داشت: امروز طلاب مستعدی در میان طلاب نورآباد حضور دارند که می توان از ظرفیت این عزیزان استفاده کرد.

نماینده طلاب نورآبادی مقیم قم خاطرنشان ساخت: امروز متأسفانه مردم از برخی مسئولین منطقه نورآباد ناراضی بوده و همین مباحث سبب شده که برخی از جوانان دین گریز شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی تصریح کرد: امروز گله مندی مردم منطقه از حد گله گذشته و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

وی بیان داشت: امروز وضعیت فرهنگی شهر نورآباد مناسب نبوده و باید فکری برای آن کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha