جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قیر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قیر گفت: با توجه به اینکه وهابی ها، صهیونیست‌ها و برخی از افراد نفوذی دشمن در صدد ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام هستند، از این رو روحانیون باید با تبلیغ و تبیین وحدت در مقابل دشمنان بایستند.

حجت الاسلام محمدرضا صداقت در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، وحدت مسلمانان را یکی از مسائل مهم جهان اسلام دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه وهابی ها، صهیونیست‌ها و برخی از افراد نفوذی دشمن در صدد ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام هستند، از این رو روحانیون باید با تبلیغ و تبیین وحدت در مقابل دشمنان بایستند.

وی با بیان اینکه تفرقه مسلمانان موجب کشته شدن مردم بی گناه در کشورهای یمن، سوریه، عراق و ... شده است، افزود: اگر کشورهای مسلمان با یکدیگر متحد و منسجم بودند قطعاً دشمنان نمی توانستند میان آنان تفرقه ایجاد کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قیر خاطرنشان کرد: همه مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کنند، اگر این امر تحقق پیدا کند قطعاً در مقابل دشمنان پیروز خواهیم شد.

وی تاکید کرد: اگر امروز به سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) و همچنین از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم، قطعاً در برابر مشکلات پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام صداقت با بیان اینکه اگر بتوانیم در دفاع از دین از همه چیز خود بگذریم یقینا بر دشمنان غلبه خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمن از اختلافات پرهیز کرده و بر اشتراکات مذهبی تکیه کنند.

وی عنوان کرد: رعایت دستورات اسلامی و دینی موجب حل شدن بسیاری از مشکلات می شود، لذا باید با عمل کردن به دستورات اسلام وحدت و اتحاد عملی را در جامعه ایفا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha