پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست ستایشگری

حوزه/ معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر، برگزاری نشست های هیئت پژوهشی را تلاشی در جهت تبیین شاخصه های حرکت در عرصه راهبردی تراز انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دانست.

به گزارشخبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست علمی ستایش گری تراز انقلاب اسلامی از سلسله نشست های هیئت پژوهشی امروز 29 آبان ماه در مرکز جامعه ایمانی معشر در قم و با حضور حاج مهدی رسولی از مداحان برجسته کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست علمی، حجت الاسلام ربانی منش معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر گفت: هدف از برگزاری این نشست ها، بررسی و بیان ابعاد هیئت تراز انقلاب اسلامی، ستایش گری و جایگاه ستایش گری است که در این زمینه نیز نگاه تراز انقلاب اسلامی باید تکمیل شود تا در جهت ترسیم نقطه مطلوب هیئات حرکت کنیم.

وی بیان کرد: وقتی از ستایش گری تراز انقلاب اسلامی سخن به میان می آید، منظور ما همان نقطه مطلوبی است که همه مادحین باید این نقطه را به جایگاه مطلوب برسانند و در ادامه است که همه تلاش ها در همین زمینه ادامه می یابد.

حجت الاسلام ربانی منش بیان کرد: انتخاب و طرح این بحث به معنی خط کشی و جناح بندی حوزه ستایش گری نیست زیرا ترسیم نقطه مطلوب، هم و غم ما است؛ تمرکز این جلسه نیز روی تحلیل و بررسی احصا نقطه ضعف و آسیب ها روی ستایش گری امروز نیست بلکه این بحث، بحث ایجابی است.

وی گفت:همچنین باید گفت که بحث ستایش گری یک سری مولفه های عمومی نیز خواهد داشت که در این جلسه به آن پرداخته نمی شود بلکه در این جلسه به شاخص های تخصصی این بحث خواهیم پرداخت.

در ادامه مهدی رسولی از مادحان اهل بیت(ع) به تشریح مباحثی پیرامون الگوی مداحی در تراز انقلاب اسلامی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha