سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پاسخ به شبهات

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز گفت: روحانیون و طلاب برای پاسخگویی به شبهات، آگاهی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز در نشست طلاب و روحانیون این شهرستان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان انقلاب و اسلام در این سال ها توطئه های بسیاری را علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند که به لطف و یاری خدای متعال نتوانستند هیچکدام از این اهداف شوم را به نتیجه برسانند و در هر کدامشان با شکست روبه رو شدند.

وی در در ادامه به نقش تاثیرگذار روحانیون و طلاب در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: اهمیت پاسخگویی به سؤالات و شبهات در سطح جامعه بالاخص نسل جوان بسیار حائز اهمیت است و نیاز است که روحانیون و طلاب به واسطه رابطه خوبی که با مردم دارند، به خوبی بر مسائل مختلف مسلط باشند تا بتوانند به سوالات و شبهات پاسخ دهند.

حجت الاسلام محی الدینی اضافه کرد: جذب جوانان به انجام فعالیت های فرهنگی و دینی و برنامه ریزی و هم اندیشی در حوزه های مختلف مورد نیاز باید همواره مدنظر روحانیون و طلاب مدارس دینی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان مهریز به مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بیان دستاوردهای انقلاب و رعایت شئون آن با ایام فاطمیه باید مدنظر روحانیون قرار گیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha