سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه نکا

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در کشور تنها به نقاط ضعف نگاه می کنند و پیشرفت ها را نادیده می گیرند، گفت: باید خدمات و دستاوردهای انقلاب مورد بازبینی و تبیین قرار گیرد و نقاط احتمالی ضعف نیز از سوی مسؤولان اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین و تشریح خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی به ملت ایران دانست.

وی با بیان این که همه این پیشرفت ها در شرایط تحریمی به دست آمده است، افزود: هیچ کشوری را نمی توان یافت که در چهار دهه تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن این گونه به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کرده باشد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در کشور تنها به نقاط ضعف نگاه می کنند و پیشرفت ها را نادیده می گیرند، خاطرنشان کرد: باید خدمات و دستاوردهای انقلاب مورد بازبینی و تبیین قرار گیرد و نقاط احتمالی ضعف نیز از سوی مسئولان اصلاح شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نسل امروز کشورمان شرایط سخت دوران رژیم گذشته را درک نکرده اند، بیان داشت: باید شرایط آن دوران را با وضعیت امروز برای جوانان کشورمان تبیین کرد تا آنها با وضعیت گذشته بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه برخی مغرضانه در مورد وضعیت امروز کشورمان صحبت می کنند، افزود: پیشرفت هایی که امروز کشور در عرصه های مختلف به دست آورده به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست.

امام جمعه نکا با اشاره به این که در گذشته ایران تنها کشور مصرفی بود و ما در همه امور وابسته به بیرون بودیم، گفت: امروز و به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از امور به خودکفایی رسیدیم و این بسیار ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عصبانیت امروز دشمن از استقلال و خودکفایی ملت ایران در عرصه های مختلف است، افزود: دشمن همه توان خود را به کار گرفت که ما همچنان وابسته به غربی ها باشیم، اما ترویج خودباوری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در میان جوانان کشورمان موجب حفظ استقلال ایران شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان در چهل سال اخیر بحران های بسیاری را پشت سر گذاشته، گفت: خوشبختانه مدیریت صحیح امام راحل و امروز نیز مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات را از کشور دور کرده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب استقرار حاکمیت دینی و همچنین مشارکت مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب شده، بیان داشت: در رژیم گذشته مردم هیچ نقشی در امور کشور نداشتند و این غربی ها بودند که برای آینده کشور تصمیم می گرفتند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که فتنه انگیزی دشمن همچنان ادامه دارد و باید این هوشیاری و بصیرت ملت ایران حفظ شود، افزود: مسئولان به گونه ای عمل کنند زمینه های سوء استفاده دشمنان ایجاد نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha