سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه

حوزه/ معاون استاندار و فرماندارکاشان با اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن ماه، تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اشاره به  سخنان امام راحل که  فرمود «كشوري كه تمام قشرهایش این‌طور مُهيّا براي فداكاري هستند، اين كشور پيروز است»، گفت:پیروزی انقلاب اسلامی آغاز فصل رویش‌هاست، انقلابی که با رهبری امام خمینی (ره) و با پشتوانه مردمی بنای چند هزارساله حکومت شاهانه را ویران و الگویی نوین را بر مبنای مردم‌سالاری دینی بنیان نهاد و الهام‌بخش مظلومان و آزادی‌خواهان جهان شد.

وی با بیان اینکه امروز با نگاه به گذشته می‌توان اذعان داشت تمام دسیسه‌های نابخردانه و ناجوانمردانه دشمنان، ترور نخبگان، 8 سال جنگ تحمیلی و 40 سال تحریم‌های ظالمانه نه‌تنها از شتاب این حرکت نکاسته است بلکه عزم ملت را برای فتح قله های اقتدار و پیشرفت راسخ تر کرده است، ادامه داد: آنچه امروز از اهمیت ویژه برخوردار است حفظ انسجام و وفاق ملی در کنار تبیین دستاوردهای این انقلاب برای نسل جوان است. برای فائق آمدن بر جنگ اقتصادی نیز می‌بایست با همدلی و تعامل و عملکرد مسئولانه و شفاف در رفع مشکلات معیشتی مردم کوشا باشیم.

معاون  استاندار و فرماندار کاشان  در ادامه ضمن گرامی داشت ایام شهادت بانو فاطمه زهرا (س) و با یاد و خاطره امام راحل (ره)، دو یادگارش و شهدا؛ چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ریاست محترم جمهوری، مبارزین انقلابی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، آزادگان، امت اسلامی، خدمتگزاران و دوستداران انقلاب تبریک و تهنیت  عرض  نمود و از تمام ملت ایران، به‌خصوص مردم شریف و مبارز شهرستان کاشان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن‌ماه دعوت کرد.

وی، تصریح کرد: این حضور تجدید بیعتی خواهد شد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تلاش مذبوحانه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام را ناکام خواهد گذاشت.

مرتضایی ادامه داد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن، از مسیرهای شش‌گانه، از ساعت 9:30 صبح شروع و در میدان جهاد کاشان ساعت 10 صبح با سخنرانی سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و عضو فراکسیون ولایی مجلس برگزار خواهد شد.

مسیرهای  شش‌گانه راهپیمایی 22 بهمن در کاشان به شرح زیر است:

مسیر شماره 1: میدان پانزده خرداد ـ پایگاه شهید باهنرـ ـ چهارراه آیت‌الله کاشانی ـ میدان معلم ـ میدان جهاد

مسیر شماره 2: میدان ولی‌عصرـ مسجد قائم (عج) ـ میدان معلم ـ میدان جهاد

مسیر شماره 3: میدان کمال‌الملک ـ چهارراه آیت‌الله کاشانی  ـمیدان معلم – میدان جهاد                                             

مسیر شماره 4: خیابان آیت‌الله کاشانی ـ  مسجد امیرالمؤمنین (ع) ـ  چهارراه آیت‌الله کاشانی – میدان  معلم  – میدان جهاد

مسیر شماره 5: میدان امام رضا (ع)  ـ  میدان امام حسن (ع) ـ میدان جهاد                                                      

مسیر شماره 6: لتحُر ـ زیارت امامزاده عبدالله (ع) ـ خیابان علوی  ـ میدان کمال‌الملک ـ میدان جهاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha