سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ اردوی جهادی طلاب و اساتید  مدرسه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد هرمزگان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی از اعزام طلاب و روحانیان استان به اردوی جهادی عملیات عمرانی در مناطق زلزله‌زده استان هم‌زمان با تعطیلات نوروزی خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های جهادی طلاب و روحانیان استان در ایام نوروزی، اظهار کرد: اردوی جهادی طلاب و روحانیان، دانشجویان و جوانان مؤمن و انقلابی خراسان شمالی ویژه ایام نوروز از ششم تا دهم فروردین‌ماه در مناطق زلزله‌زده استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هم‌زمان با ایام تعطیلات نوروزی طلاب و دانشجویان و جوانان جهادگر خراسان شمالی به منطقه زلزله‌زده چوپلی تپه اعزام شده و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و عمرانی را به‌صورت جهادی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی طلاب و مبلغان افزون بر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، عملیات ساختمانی پنج واحد منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد را هم آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه طلاب، دانشجویان و جوانان مؤمن و انقلابی برای شرکت در این اردوی جهادی می‌توانند اعلام آمادگی کنند، ادامه داد: همچنین خیران و نیک اندی‌شان می‌توانند از طریق شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۳۰۷۶۸۱۹ درزمینهٔ برگزاری این اردوی جهادی و تأمین هزینه‌های احداث این واحدهای مسکونی مساعدت کنند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول مجمع گروه‌های جهادی خراسان شمالی هم هست، در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 601 گروه جهادی در استان داریم، اظهار کرد: طلاب و روحانیان، دانشجویان و سایر اقشار جهادگر و انقلابی فعال در این گروه‌ها در طول سال اقدام به ارائه خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، درمانی و ... در مناطق محروم و کمتر برخوردار خراسان شمالی می‌کنند.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون 18 گروه جهادی طلاب و روحانیان در سطح استان فعال هستند که هر کدام از این گروه‌های جهادی متعلق به یکی از مدارس علمیه خواهر و برادر استان بوده و البته در برخی از مدارس علمیه استان دو گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طلاب و اساتید مدارس علمیه خراسان شمالی در قالب اردوی جهادی با حضور در روستاها و مناطق محروم استان اقدام به اجرای فعالیت‌های مختلف عمرانی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهرپویان اضافه کرد: در سال 97 در مجموع بیش از 400 روحانی و طلبه حوزه علمیه خراسان شمالی به اردوهای جهادی مناطق محروم استان اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha