سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دکتر سیدبشیرحسینی

حوزه/ استاد دانشگاه صداو سیما با اشاره به اینکه مردم نباید به هر رسانه ای اعتماد کنند، گفت: رسانه ها قرار است ما را به حقیقت عالم برسانند، نه این که ما را از حقیقت عالم دور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید بشیر حسینی، مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما، در رواق دارالحجه حرم رضوی، در نشست پرسمان دینی پیرامون تاثیر رسانه ها، گفت: امروز که بیشترین زمان از زندگی روزمره و دورهمی های خانوادگی های ما به استفاده از فضای مجازی و سایر رسانه های مختلف می گذرد، باید به آسیب ها، فواید و تاثیر آن در خانواده توجه بیشتر شود.

مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: در همین حوادث سیل تصاویر زیبایی از همت مردم و توان نیروی های مردمی که به صورت خودجوش به سیل زدگان کمک می کنند، وجود دارد. مردم شیراز درهای خانه های خود را برای کسانی که در سیل گرفتار شده اند باز کردند و با روی باز از آنها استقبال می کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: این انقلاب به دست مردم جلو می رود، قهرمان اصلی مردم هستند، مردمی که در این شرایط سخت چگونه به یکدیگر کمک می کنند.

سید بشیر حسینی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب، مردم نقش و جایگاه ویژه ای دارند، ادامه داد: رونق تولید اقتصادی باید از داخل خانه ها شروع شود، از تولید اعتماد به نفس و امید که ما می توانیم با انگیزه، غیرت و اعتقاد به خدا نیازهای جامعه خود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید به هر رسانه ای اعتماد کنند، اظهار کرد: رسانه ها قرار است ما را به حقیقت عالم برسانند، نه این که ما را از حقیقت عالم دور کنند.

در پایان این نشست، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، سؤالاتی پیرامون راهکارهای استفاده از رسانه مطلوب را مطرح کردند و مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha