سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
غلامی ۲

معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از تشکیل کارگروه فرهنگی تبلیغی آماده باش و کمک به سیل زدگان در استان خبر داد .

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون مبلغان و طلاب در منطقه سیل زده معمولان و پلدختر مشغول امداد رسانی به مردم آسیب دیده هستند، گفت: مبلغان طرح هجرت و مستقر، در روستاها و مساجد مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان شهرهای معمولان و پلدختر هستند.

وی با اشاره به اینکه در روستاها خانه های عالم نیز محل اسکان و استقرار آسیب دیدگان سیل اخیر هستند، افزود: مساجد، مصلا ها، حسینیه ها و تکایا آماده استقرار مردم آسیب دیده از سیل و همچنان آماده باش برای استقرار مردم در پی بارش های پیش رو هستند .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی تبلیغی، مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا) هم آماده خدمت رسانی به مردم و هم وطنان هستند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی سریع و مطلوب به مردم در معرض آسیب صورت گرفته است و مبلغان و فعالان دینی و فرهنگی همدوش سایر نهادهای خدمات رسان آماده امداد هستند .

حجت الاسلام غلامی از تشکیل کارگروه فرهنگی تبلیغی برای اسکان و خدمت رسانی مطلوب به مردم سیل زده و در معرض خطر خبر داد و گفت: به همت ائمه جمعه، مبلغان هجرت و مستقر و همچنین طلاب، تدابیر لازم برای اسکان فوری و خدمت رسانی مطلوب و سریع اندیشیده شده است .

وی در پایان یادآور شد: مبلغان بصورت مستمر در خدمت رسانی به مردم آسیب دیده حضور دارند و خدمت جهادی و فرهنگی خود را به مردم آسیب دیده ارائه می دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha