سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کمک به سیل زدگان

حوزه/ فرمانده سپاه پاسداران کاشان در دومین فراخوان از مردم دارالمومنین برای کمک به سیل زدگان استمداد و یاری طلبید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، فرمانده ناحیه سپاه پاسداران کاشان، سرهنگ مرتضی عمومهدی، در دومین فراخوان  از مردم دارالمومنین این شهرستان برای کمک به سیل زدگان استمداد و یاری طلبید.

در این فراخوان آمده است:

سم الله الرحمن الرحیم

مردم وقت شناس و شاکر شهرستان کاشان ، بسیجیان پای کار و انقلابی سلام علیکم

از همدلی و همراهی شما در اولین مرحله کمک به سیل زدگان استان گلستان ، بی نهایت قدردان و سپاسگزارم:

الف. ارسال ۳۰۰۰ قوطی شیرخشک و ۳۰۰۰ بسته پوشک نوزاد برای تامین مایحتاج مردم عزیز گلستان(که به گفته مسولین استان گلستان، هیچکس به غیر از مردم کاشان به فکر تهیه این دو قلم کالای ضروری نبوده است و بسیار تشکر نمودند)

ب. استقرار آشپزخانه سیار در منطقه آق قلا توسط گروه نهم پدافند هوایی سپاه در کاشان که روزانه اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم برای مردم سیل زده می نمایند.

در همین راستا با توجه به اینکه پس از بارشهای اخیر و تبدیل استان لرستان به یک منطقه جنگ زده که مردم به معنای واقعی کلمه همه چیز خود را ازدست داده اند ، استان اصفهان بعنوان معین استان لرستان تعیین گردید ؛ نسبت به نیاز سنجی جهت تامین اقلام مورد نیاز و تعیین سهم شهرستان کاشان پیگیری لازم بعمل آمد. و به این نتیجه رسیدیم که با همت دوباره مردم کاشان و به شکرانه نعمت سلامتی ، تامین اقلام زیر برای مردم نجیب و با صداقت لرستان با عنوان پویش #همراه_لرستانم آستین بالا بزنیم :

1. تهیه ۳۰۰۰ قوطی شیرخشک و ۳۰۰۰ بسته پوشک نوزاد برای نوزادان لرستانی مخصوصا شهرستان پلدختر

۲. استقرار نانوایی سیار برای مردم شهرستان پلدختر و پخت نان گرم توسط موکب حضرت علی بن محد باقر علیهم السلام و تامین هزینه آرد توسط مردم شهرستان کاشان

۳. اهدای زیر انداز و پتو به تعداد ۳۰۰۰ تخته

اهدای لباسهای نو و تمیز (تاکیدا فقط لباس نو) موجود در منزل برای مردم شهرستان پلدختر

درخواست دارم در اسرع وقت کمک های خود را به نزدیکترین رده مقاومت بسیج در مساجد، مدارس، ادارات و کارخانجات تحویل نمایید.

با توجه به وخامت اوضاع و پیشگیری از حادثه سیل به یک فاجعه انسانی ، از ائمه جمعه و جماعت شهرستان ، روحانیت تاثیر گزار ، مسئولین هیئت های مذهبی ، مسئولین کانون های فرهنگی شهرستان و نخبگان و معتمدین در اقشار مختلف درخواست دارم با پیوستن به پویش همراه لرستانم نسبت به تامین اقلام ضروری فوق از هیچ اقدامی دریغ ننمایند.

لطفا در حد توان خود اطلاع رسانی نمایید.

یا علی مدد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان

برادر شما مرتضی عمومهدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha