سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام جوانبخت

حوزه/ حجت الاسلام جوانبخت گفت: حمایت مردم و مسئولین این پیام را به غرب و آمریکا مخابره کرد که سپاه فقط یک نیروی صرف نظامی نیست و پشتوانه مردمی دارد و هر کشوری بخواهد به آن تعرض کند، با ملت ایران طرف حساب خواهد بود.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری پاسداری برای مردم ایران یک مسلک است هر چند در سپاه پاسداران این امر نمود پیدا کرده است و در ماجرای اخیر هم مردم به خوبی نشان دادند که همیشه و همه جا پاسدار نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: در اقدام احمقانه اخیر آمریکا همه مردم و مسئولین به خوبی حمایت خود از سپاه نشان را دادند و این بیانگر نقش بی‌بدیل سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی و سازندگی کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: حمایت مردم و مسئولین این پیام را به غرب و آمریکا مخابره کرد که سپاه فقط یک نیروی صرف نظامی نیست و پشتوانه مردمی دارد و هر کشوری بخواهد به آن تعرض کند، با ملت ایران طرف حساب خواهد بود.

وی افزود: سپاه در طول این چهل سال به خوبی نشان داده است که هر کجا مردم نیاز به کمک و امداد رسانی دارد سپاه آنجا حاضر شده و مردم را یاری می‌کند و در سیل اخیر هم این نقش حمایت از مردم را به خوبی نشان داد و طبیعی بود که آمریکایی‌ها از این که سپاه در دفاع و آبادانی کشور نقش اساسی دارد، عصبانی شوند.

حجت الاسلام جوانبخت اضافه کرد: اقدام ترامپ یک بیانیه خشک و خالی بیش نیست و این اقدام آمریکا به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد و این را خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند و به همین دلیل هم بود که اکثر کشورهای جهان حتی دوستان آمریکا هم با این تصمیم ترامپ همراهی نکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha