سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عکس

حوزه/ به همت بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد مراسم یادبود حاج ابوالقاسم زینی خیّر این مدرسه و پدر شهید هادی زینی و طلبه مرحوم محمدرضا زینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، مراسم یادبود مرحوم حاج ابوالقاسم زینی از خیّران مدرسه علمیه زینب(س) منطقه پایانه یزد که سال جاری دار فانی را وداع گفت، به همت طلاب این مدرسه علمیه به همراه گرامیداشت یاد و خاطره دو فرزند آن مرحوم به نام های شهید محمدهادی زینی از شهدای سال دفاع مقدس و مرحوم حجت الاسلام شیخ محمدرضا زینی تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و مبلغ گرامی داشته شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران یزد و معاونان حوزه استان، مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بازماندگان خانواده مرحوم زینی و اساتید مدرسه، طلاب، کادر به همراه مدیر مدرسه حضور یافتند؛ برنامه هایی از جمله سخنرانی، ذکر اباعبدالله الحسین(ع) و شعر خوانی آیینی اجرا شد.

در  این مراسم که از خانواده شهید محمد هادی زینی با اهدای لوح یادبود تجلیل شد؛ شرکت کنندگان همچنین از نمایشگاه پوستر « زن و مقاومت» و نیز نمایشگاه نرم افزارهای نور بازدید کردند.

برپایه این گزارش، شهید «محمد هادی زینی» 25 مرداد ماه 1342 در یزد متولد شد و تا پایان دوره متوسطه در رشته مکانیک درس خواند و دیپلم گرفت.

شغل این شهید جوشکار بود و در رشته ورزشی باستانی هم کار می کرد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت که پس از ماه ها مبارزه در جبهه حق علیه باطل، 23 اسفندماه 1363 در جبه های جنوب به شهادت رسید.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زارع IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    قبل از برگزاری مراسم حساب خدا بیامرزد را با مردم تسویه کنید