سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حاشیه های باج گیری بابت اقامه نماز در دامغان

حوزه/ فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به حاشیه های شکل گرفته در فضای مجازی در رابطه با باج گیری بابت اقامه نماز در دامغان گفت: با جدیت پیگیر صحت و سقم اتفاق اخیر منتسب به دامغان هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، سرهنگ سید رضا علوی، با بیان اینکه موضوع کلیپ منتشرشده روز‌های اخیر در فضای مجازی پیرامون فردی که از مسافران برای خواندن نماز پول دریافت می‌کند، در حال رصد و پیگیری است، اظهار داشت: این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در حال شناسایی مکان و فرد موردنظر هستیم که نتیجه آن به اطلاع و سمع نظر مردم خواهد رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه این فرد مزاحم مسافران و زائران با همکاری راهداری و پایانه‌ها تحت تعقیب است، تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های پلیس فتا پیگیری موضوعات فضای مجازی است که اگر برخی افراد به‌قصد تشویش اذهان عمومی و جریحه‌دار کردن شخصیت افراد و اجتماع مبادرت به فعلی کنند، با آن‌ها باید برخورد شود.

وی افزود: این احتمال نیز وجود دارد که افراد مغرض، این اقدام را علیه دامغان انجام داده باشند که البته این احتمال نیز در دست بررسی است.

سرهنگ علوی خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی از مسافران برای استفاده از نمازخانه و سرویس بهداشتی پول دریافت می‌کرد و در آن کلیپ نام شهر دامغان برده می‌شود.

دستگیری مزاحم نمازگزاران بین راهی دامغان

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: فردی که با دریافت پول از نمازگزاران در مجتمع بین راهی این شهرستان برای مسافران مزاحمت ایجاد می کرد، شناسایی و دستگیر شد و پس از کسب اطلاع از موضوع دریافت وجه از نمازگزاران، و پیگیری این موضوع مشخص شد، این اقدام در یک استراحتگاه در حومه دامغان صورت گرفته است.

سرهنگ علوی با بیان اینکه پلیس دامغان پس از مشخص شدن مکان، به سرعت به محل مراجعه کرده و فرد خاطی را پس از دریافت حکم قضائی بازداشت کرد، تصریح کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، این فرد به اقدام خود اعتراف و ابراز ندامت و پشیمانی کرده است.

بر پایه این گزارش، به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که فردی در حوالی شهر دامغان از مسافران پول می‌گیرند تا اجازه نماز خواندن بدهند. برخورد عجیب نگهبان یک نمازخانه بین‌راهی در دامغان موجب ناراحتی مسافران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دامغانی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    0 0
    متاسفانه در این شهر از این مسائل زیاد پیش میاد. باید نظارت بیتشری صورت گیرد.