سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 497487
۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
لشگر ۸ نجف اشرف میزان شهید گمنام

حوزه/ مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام صبح امروز در صبحگاه لشگر ۸ نجف اشرف با حضور خانواده شهدای گمنام، مسئولان و مردم شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام، صبح امروز در صبحگاه لشگر ۸ نجف اشرف با حضور خانواده شهدای گمنام، مسئولان و مردم شهرستان نجف آباد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر 8 نجف‌اشرف، حجت الاسلام طالب پور با اشاره به چشم انتظاری رزمندگان لشگر 8 نجف‌اشرف برای میزبانی از شهدا بیان کرد: امروز رزمندگان لشگر 8 نجف‌اشرف پس از سال‌ها چشم انتظاری این توفیق را پیدا کردند که پیکر یک شهید گمنام را در صبحگاه لشگر دفن کنند. آرزوی همه ما بود که پیکر شهیدی در کنار خود داشته باشته باشیم و مانوس با آن باشیم. بحمدالله امروز شاهد این بودیم که با حضور مردم این اتفاق افتاد و پادگان لشگر 8 نجف‌اشرف میزبان یک شهید گمنام شد.

وی با بیان اینکه این پادگان سال‌ها محل آموزش و سازماندهی نیروها برای اعزام به جبهه‌های نبرد بوده است، مطرح کرد: بسیاری از شهدا دوران دفاع مقدس در این پادگان تربیت شدند، و تعداد زیادی از شهدای مدافع حرم در این پادگان رشد و نمو داشته به سوریه و عراق اعزام شده و به شهادت رسیدند. ان شاءالله بتوانیم رهرو راه این شهیدان باشیم، قطعا عزت و عزمتی که امروز داریم مدیون این شهدا هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر 8 نجف‌اشرف در ادامه افزود: تشییع و خاکسپاری پیکر شهید گمنام با حضور مادران 11 شهید گمنام شهرستان نجف‌آباد و مادر شهید سعادت حاج علی عسگری  برگزار شد.

حجت الاسلام طالب پور بیان کرد: رزمندگان لشگر 8 نجف‌اشرف به این شهدا قول دادند که این شهید احساس گمنامی‌نکند و مرتب با این شهید گمنام مانوس باشند و تجدید عهد و میثاق با این شهید داشته باشند.

وی در پایان گفت: ان شاءالله در ادامه دادن راه شهیدان موفق باشیم و بتوانیم راه این شهیدان را همان گونه که مقام معظم رهبری ترسیم می‌کند به خوبی دنبال کنیم، با انس با این شهید آمادگی‌های خود را برای دفاع بیشتر از نظام و انقلاب افزایش دهیم و ان شاءالله ما هم بتوانیم در این مسیر ثابت قدم بمانیم و عاقبتمان ختم بخیر شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha