سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ملایی

حوزه/ رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: نهضت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای عملی کردن این بیانیه باید در کشور شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی، امروز در مراسم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و افتتاح ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سوی مقام عظمای ولایت بیان شد، یک اتفاق بزرگی را برای کشور رقم زد، اظهار داشت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید همه مسئولان و مردم همکاری کنند و نهضت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای عملی کردن این بیانیه باید در کشور شکل بگیرد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: همه باید در کشور با اتحاد و همدلی به سمت عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و تشکیل دولت و جامعه اسلامی به پیش برویم تا زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

حجت الاسلام ملایی به افتتاح ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز اشاره کرد و افزود: این شورا تاکنون در مکانی استیجاری سکونت داشت و اکنون این مکان در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و در یک طبقه ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha