چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی

حوزه/ دبیر مجمع علمای استان سمنان گفت: روحانیت استان سمنان همگام و همراه با رهبری و با هدایت های نماینده ولی فقیه در استان، همواره در صف اول انقلاب اسلامی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی، بعدازظهر امروز در نشست مجمع علمای استان سمنان، به میزبانی منطقه گردشگری دربند شهرستان مهدی‌شهر که با حضور دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد، با اشاره به حضور روحانیت استان سمنان در صحنه و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: در تقدیم شهدای روحانی به نسبت جمعیت، استان سمنان در رتبه های اول کشوری قرار دارد.

دبیر مجمع علمای استان سمنان تصریح کرد: روحانیت این استان به صورت یک پارچه و ولایی و ارزشی و با محوریت آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، توانسته اند سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری و نظام باشند.

وی افزود: تربیت نیروهایی در طراز ریاست قوه قضائیه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام‌جمعه موقت تهران و نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، از افتخارات حوزوی این استان است.

حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به نزدیکی ایام عید سعید غدیر خم، خاطرنشان کرد: کاروان های شادی جشن عید سعید غدیر خم در سمنان نیز راه اندازی شده است و لازم است تا روحانیت این استان در ترویج و تبلیغ بیش از پیش فرهنگ غدیر و نشر و اشاعه این فرهنگ پیشگام باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha