یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم رونمایی از کتاب احکام ناشنوایان

حوزه/ مدیر ستاد ترویج احکام دین گفت: ستاد ترویج احکام تا به حال نهمین دوره را برگزار کرده و در طول سال تحصیلی حوزه 250 ساعت کار احکامی انجام داده، همچنین ممتازین در تابستان نیز به مباحث احکام می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب احکام ناشنوایان که در ستاد ترویج احکام در قم برگزار شد، عنوان کرد: 12 سال قبل به دلیل کمبودهای جدی در زمینه احکام در حوزه ها، با کمک مسئولین وقت حوزه عده ای دست به کار شدند تا ستاد ترویج احکام دین را با کمترین امکانات پایه گذاری کنند.

وی افزود: ستاد ترویج احکام تا به حال نهمین دوره را برگزار کرده و در طول سال تحصیلی حوزه 250 ساعت کار احکامی انجام داده، همچنین ممتازین در تابستان نیز به مباحث احکام می پردازند.

مدیر ستاد ترویج احکام دین گفت: مباحث مستحدثه مانند بورس، شبکه های بازاریابی، بانکداری و غیره در این ستاد دنبال می شود و در کنار این کارها، فعالیت های ترویجی احکام در فضای مجازی و اینترنت نیز دنبال می شود.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور یادآور شد: کتاب های مختلفی با کارهای کارشناسی مسئولین ستاد تالیف شده، به طور مثال برای بازاریان آداب و احکام بازار را داشتیم، درباره محیط زیست، خمس، روش مساله گویی و بیان احکام، احکام مسلمانان خارج از کشور، احکام جوانان، 300 پرسش و آثار دیگر در ستاد تالیف شده است.

وی تاکید کرد: کتابفروشی تخصصی احکام در کل کشور تنها در کتابخانه ستاد ترویج احکام دین دائر بوده و ما با دانشگاه ها و حوزه های علمیه مراوداتی داشته ایم که نهضت ترویج احکام در این سال ها به راه افتاده است.

مدیر ستاد ترویج احکام دین مطرح کرد: بنیانگذاری احکام گویی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، آستان امامزاده عبدالعظیم و دفاتر مراجع تقلید با این ستاد بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور خاطرنشان کرد: امروز کتاب احکام مخصوص ناشنوایان که توسط آیت الله اعرافی تالیف شده رونمایی می شود و این کتاب ویژگی های خاص خود را دارد، یکی از این ویژگی ها این است که هر بخشی از کتاب بارکد خاص خود را دارد و عزیزان ناشنوا می توانند از طریق بارکد این کتاب را تمرین کنند.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در زمینه احکام ناشنوایان شاهد این هستیم که کاری صورت گرفته و مراکز مخصوص ناشنوایان در سراسر کشور با ما همکاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha