پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 863754
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
حجت الاسلام علیجان دلدار - بیرجند

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند گفت: افتتاحیه کلاس های مدارس علمیه 24 شهریورماه سال جاری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار خواهدشد.

حجت الاسلام علیجان دلدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهارداشت: در سال جاری تعداد 96 نفر در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند ثبت نام کرده اند و از این تعداد 6 نفر توانسته اند در آزمون کتبی و مصاحبه نمره قبولی لازم را کسب کنند.

وی با بیان اینکه دوره تثبیتی مدرسه علمیه 45 روز است، عنوان کرد: در حد توان نیروهای کیفی برای ادامه تحصیل در مدرسه علمیه گزینش می شوند.

حجت الاسلام دلدار ادامه داد: هم اکنون در خراسان جنوبی پذیرش طلاب در دو مقطع پایه نهم و دیپلم تا مقطع لیسانس است و متقاضیان مقاطع لیسانس به بالا برای تحصیل در حوزه های علمیه باید به مشهد و یا قم مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند از مقطع دیپلم به بالا است، افزود: در حال حاضر تعداد 83 نفر در این مدرسه مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

 وی با بیان اینکه براساس توانمندی طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) افراد برای برپایی اقامه نماز به ادارات،مساجد و مدارس معرفی می شوند،افزود:برنامه اعزام تبلیغی طلاب در اختیار تبلیغات اسلامی است که بر اساس توانمندی های طلاب به مناطق مختلف استان برای امر تبلیغ اعزام می شوند.

مدیرمدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجندبا بیان اینکه شروع کلاسهای مدارس علمیه از 23 شهریورماه است، یادآورشد: افتتاحیه کلاس های مدارس علمیه 24 شهریورماه سال جاری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/ ک 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha